sååååå pinsamt!

Det finns nog inget TV program jag stör mig mer på än 'Ensam Mamma Söker'... programmet har inte ens hållt på i femton minuter och jag sitter bara här och gapar. Det är så mycket secondhand embarrassment. Jag skäms för deras skull... för dem verkar ju inte skämmas alls. Visst, jättemysigt att hitta kärleken men herregud, varför i ett TV program? Varför skämma ut sig så? OCH VARFÖR MÅSTE DEM VARA SÅ JÄVLA PINSAMMA? Jag orkar inte. Och jag tycker så synd om deras barn, i alla fal dem som är lite äldre, dem måste skämmas halvt ihjäl när deras 37 åriga mamma sitter i TV och säger att hon 'gillar yngre män med snygga rumpor'.

Jag dör. Finns det någon som tycker det här programmet är kul... på riktigt? Ibland kan jag skratta åt det bara för att det är så jävla patetiskt men nu ska jag stänga av TV:n. På Söndagar är den endast på för Top Model som alltid är en fröjd att titta på.


Lite lustigt att mitt absoluta favoritprogram och mit hatprogram har hamnat precis efter varandra... i samma kanal.

Kommentarer
Postat av: Anna

One tree hill är minsann också bra på söndagar! ;)

2009-09-20 @ 21:47:49
URL: http://annamopp.blogg.se/ny
Postat av: Cladden

Jag håller med, Kimman! Hon "rumpnissan" är bara för pinsam... När man ser det som en "talang" att kunna käna på rumpor och säga vems de är, då vet inte jag....

Kraaaaam!

2009-09-21 @ 08:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0