september

Var ute på en promenad nyss och då kom jag på hur mycket jag älskar månaden September (och hösten i största allmänhet). Men det är något speciellt med den här månaden. Jag älskar allt från hur det luktar till det äckliga duggregnet och de jättevackra, soliga höstdagarna. Bästa månaden på året. Ska jag någon gång gifta mig så får det lov att bli i September.

Kom även på hur nära jag har till lasarettet... tummen upp! Får jag någon gång en hjärtinfarkt, till exempel, så är det ju bara att springa dit. Fem minuter max tar det! Inte fy skam.


Kommentarer
Postat av: DIN SON

(Y) nej verkligen inte fy skam!!! Men du är ju redan läkare så du kan la behandla dig själv hemma!?



hahaha :*

2009-09-22 @ 20:59:59
URL: http://kerstin.bjorkengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0