sova sova sova säng säng säng

så jädrans trött idag. kommer bli en lååång dag på jobbet imorron och jag kommer gnälla som bara den. mer än vad jag har gnällt idag. men men... efter imorgon är jag återigen ledig i två dagar och då ska jag bland annat på konsert! finally. all time low i göteborg :D oerhört skoj måste jag säga. jag kan ungefär tre av deras låtar för tillfället... och när jag säger ungefär så menar jag ungefär. för jag kan inte hela låtarna, bara delar av dem. men så kan det gå om inte hapsen är på. ;)

får plugga låttexter imorgon efter jobbet. man vill ju gärna sjunga med lite grann.


nu ska jag sova! så det så.

god natt.

Kommentarer
Postat av: Ellen

HA DET UNDERBART PÅ ALL TIME LOW! :')

Önskar att jag kunde vara där =)

2009-09-15 @ 18:50:11
URL: http://ellensundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0