what the hell was she thinking, part one

alltså. jag gillar lady gaga. hon gör skön musik och hon vågar vara unik i alla lägen. men ärligt talat, vad är det här? är det så man går klädd på sin allra första video music award show? vissa outfits hon har på sig är coola. andra får mig att börja skratta för hon ser inte klok ut. men det här... jag vet ärligt talat inte om jag ska skratta eller gråta. hon ser ut som... jag vet inte vad!! det är inte roligt. det är inte coolt. och det är tamejfan så långt ifrån snyggt det bara kan bli.

visst, hon kör sin egna stil. och wow, hon är supercool för det. diggar som sagt fortfarande hennes musik (även fast vissa låtar är extremt uttjatade). men jag tycker ärligt talat att hon börjar bli lite för mycket.



ska man skratta eller ska man gråta?







ps. beyoncé är däremot lika het som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0