hmmm

Sådärja... då har jag lyckats med bedriften att inte blogga på 20 dagar! Låt oss äga att jag gjorde det här med flit... att jag faktiskt ville hålla mig borta? Sanningen är välden att bloggen kommer i skymundan när det händer en massa annat. Jag har jobbat ganska mycket de senaste veckorna, jag har hunnit vara i Dalarna en sväng och festat loss med den delen av släkten. Annars... inte så mycket som har hänt.

15kg har jag lyckats gå ner nu! Och mer ska det bli. Jag undrar hur lång tid det tar innan jag lyckas gå ner 10 till. Ska jag nå min målvikt så får jag nog lägga på ett kol. Man vill ju komma i form tills man åker till sunny California om man säger så ;) Jag fortsätter att satsa om man säger så.


Tog bort min gamla bloggdesign för jag orkade helt enkelt inte med den längre. Kanske fortsätter med den här, kanske fixar en ny... kanske blogger oftare igen, kanske inte. Beror helt och hållet på inspirationen/motivationen!

Kommentarer
Postat av: Cladden

Känn ingen press på att du måste blogga men tänk på att det sitter en "tant" på Öfvre Hulta som tittar in till din blogg VARJE DAG och hoppas på att hitta något nytt.... Men som sagt, känn ingen press! ;o)

((((KRAM))))

2010-04-26 @ 08:57:43
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE



Hej hej! Jag har nu en fototävling på min blogg där ni kan vinna fina priser samt en FET länkning på bloggen:)



Gå in här för att komma till tävlingen: http://vadfanskajagheta.se/2010/april/fototavling.html#comment



Vore superkul om du skulle vara med :) (förlåt om jag redan skickat till dig jag blandar ihop lite ibland)

2010-04-28 @ 07:41:57
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0