16 dagar

Nu har det gått 16 dagar sedan jag drack Cola, åt godis eller chips eller något liknande. 16 dagar och jag har bara varit sugen på Coca Cola någon enstaka gång... men idag... åh herregud, idag känner jag mer än någonsin för att trycka i min en påse chips med någon god dip till, lite Cola på det och en stor påse godis. Mmmm, pizza eller vad som helst som är flötigt. Hahah.

Jisses.

Det är kan komma att bli en mycket svår dag i mitt liv. Funderar på att göra lite tacos för att rädda situationen lite. För tacos kan ju inte vara så onyttigt? Om man skippar tortilla brödet, creime freshen och osten? Mina tre favoriter. Hahaha. Nej, men så farligt är det inte och gott är det dessutom... hmm, får nog lov att bli så.


Ibland är det verkligen jobbigt att försöka vara nyttig... men jag ska inte ge upp det här nu. Jag ska klara det här! Så är det bara! Jag kan, jag vill, jag klarar det!


Undrar dock varför suget kommer nu... efter 16 dagar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0