backstreet moment

Igår när min kära syster var hemma hos mig så började vi lyssna på gamla CD skivor vi tog oss från Black Eyed Peas, till Fergie, till Nelly Furtado, till Lindsay Lohan, till Gwen Stefani och så hamnade vi på något sätt tillslut vid Backstreet Boys. Oj, oj, oj, som vi lyssnade... och jag säger bara, en gång ett BSB fan, alltid ett BSB fan. Även fast jag inte alls gillar eller har lyssnat särskilt mycket på deras två senaste skivor (vissa låtar där deras BSB sound är kvar är undantag)... blev helt enkelt inte riktigt lika bra utan Kevin... enligt mig i alla fall.

Mitt favorit album med BSB är Never Gone (kevins sista) tätt följt av Millenium.  Men Never Gone... är så sjukt bra, det är nog bara en av låtarna på den skivan som jag inte riktigt gillar (Poster Girl). Men alltså, låtar som 'I Still...', 'Climbing the Walls' och 'Lose It All' - det är pop perfektion! Och för att inte tala om 'Incomplete', den låten är grym!

Som ni kanske förstår så fortsatte mitt BSB moment även efter att Joline gått hem och nu, idag, sitter jag och lyssnar igen. Hahah, härligt med lite gamla godingar! Det var tider d... när jag på största allvar trodde att jag skulle gifta mig med Nick Carter. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0