boooring!

Önskar att jag hade motivation till att göra en ny bloggdesign... den här jag har haft i typ ett år nu? Och den börjar känns väldigt.... grå. Hahah. Men just nu står det still i huvudet, kanske kommer man på något snart och gör jag det så kanske det till och med känns roligare att blogga.

Viserligen har ju utseendet ingen betydelse, det är ju innehållet som räknas och det har väl vara lite si och så med det också. Hahaha. Jag har tyvärr inget vettigare att blogga om, jag gör inget speciellt nu för tiden förutom att jobba, träna och träffa lite vänner. Vill ju inte tråka ut folk med inlägg om ingenting alls (som det här ungefär) men mitt liv är verkligen inte spännande för tillfället.

Nej, det är verkligen så tråkigt att jag nästan dör av uttråkning bara av att skriva det här... men men, nu ska jag fortsätta städa och ta ner alla juldekorationer. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0