vad har hänt sedan sist?

- jag var jätteförkyld på nyårsafton och gjorde inget speciellt
- jag har varit fortsatt förkyld (börjar bli bättre nu)
- jag har jobbat en del
- jag har börjat träna på gym
- jag har slutat dricka cola (igen)



....och det var nog det hela, skulle jag tro. Har varit jättedålig på att blogga de senaste dagarna, har väl egentligen inte varit överdrivet upptagen... förutom med mitt nya hälsosamma liv då. Haha! So far, so good! Jag SKA lyckas hålla detta nyårslöfte. :)

På gymmet har jag förövrigt fått mig en egen, personlig Anna Skipper som har vakat över mig mina två första gånger. Hon "tvingar" mig att göra sit-ups osv. Oj, oj, sit-upsen är värst!! Så jobbbbbbigt! Men det ska tydligen bli lättare med tiden? Från och med nu ska jag få klara mig själv, tror jag, och det känns i alla fall bra. Visst är det superbra att ha någon som går med och visar men jag känner mig aningens psykad när hon bara står där och tittar på när jag tränar. Hahah.


Så där ja. Roligare än så blir det inte! Ska väl försöka skärpa mig med bloggningen ;)

Kommentarer
Postat av: Morsan

Whhohooo! =D Right on right on...som Svullo hade sagt...Vi håller på dig jag o han....<3

2010-01-06 @ 01:24:46
Postat av: Morsan

Måste bara säga en sak till: Jag tycker inte om Bruce Springsteen... Japp, det va bara det..;)

2010-01-06 @ 01:28:00
Postat av: Cladden

Blir glad för VARJE blogginlägg jag ser! Å jag håller med mamsen.... "Brusan" är överreklamerad!

2010-01-06 @ 21:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0