iPhone iPhone iPhone iPhone

Svar på frågan: Man får 5000 fria sms/månad med Telias abonnemang MAX 25!
Länk: http://teliamax25.feber.se/


Ja, jag har blivit smått besatt av tanken att ha en iPhone. Fick pilla lite på en av mina kompisars splitternya iPhone här om dagen och jag blev helt kär. Vilken mobil! Vilken fantastisk mobil! Jag tänkte om och om och om igen att en sådan mobil bara måste jag ha. Ni vill väl inte uppmuntra mig att stjäla hans iPhone? Han skulle bli väldigt ledsen om jag gjorde det... och jag kommer säkerligen tvinga mig själv till att göra det om inte jag får en egen.

Det skulle passa perfekt precis just nu dessutom. Jag har i princip inga pengar kvar på kontot den här månaden. Min nuvarande mobil är ett psykfall. Den dör när den själv känner för det och knapp nummer 3 har slutat att funka så jag kan inte skriva D, E eller F i mina sms... vilket gör att folk inte förstår vad jag skriver. Dem blir frustrerade, jag blir ännu mer frustrerad och det är inte kul helt enkelt.

Har viserligen pengar på mitt sparkonto men dem sparar jag till min USA resa. Jo, jag ska nämligen till Los Angeles den 30:e Augusti. Ska bo i West Hollywood. Och har lovat mina vänner och familj här hemma att jag ska hålla dem uppdaterade på vad jag gör där borta. En iPhone hade suttit rätt fint i det här läget! Så jag kan twittra, blogga och uppdatera Facebook statusen var jag än är och vad jag än gör. Dessutom måste jag ju kunna hålla koll på alla kändisars twitter så att jag vet vart jag ska befinna mig ;)


Därför ska jag ha en iPhone.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2011-07-20 @ 21:34:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0