en nära döden upplevelse.

Igår natt hade jag en nära döden upplevelse. Vakna klockan 03.30 ungefär av att något surrade så in i helvete. Jag försöker ignorera det men det går inte för det bara fortsätter surra, jag går upp och tänder lampan... (inte för att det behövdes då det var rätt ljust ute men ändå). Och då ser jag den... en stor, fet, äcklig jävla nattfjäril som flyger omkring vid fönstret - inte ens en meter ifrån min säng!!!!

Jag sprang och hämtade min insektsdödare (en sån där som typ grillar insekterna) och lyckas (efter att ha sprungit runt och skrikit och hoppat när den flög runt i rummet) grilla den. Dumpar den i toaletten och fick nästan lust att spy när jag kollade på den. Stor, luden och äcklig. Spolade en gång, den försvann inte. Spolade två och tre gånger MEN HELVETES FJÄRILEN VILLE INTE FÖRSVINNA! Kastade lite toapapper på den, spolade igen och då försvann den. Spolade cirka sju gånger till för att vara på den säkra sidan. Efter detta var jag tvungen att gå två varv i lägenheten och leta efter mer insekter!

Med detta vill jag bara ha sagt att insekter borde inte få finnas. Dem borde utrotas. Vill också medela att jag inte kommer öppna mina fönster en enda gång till i sommar... här ska det fan inte komma in några mer nattfjärilar.


Här kommer en bild på den lilla rackarn...


Kommentarer
Postat av: morsan

hahahaah Kim din knäppgök! ;) Använd fläkten i fortsättningen.... <3

2010-06-28 @ 22:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0