fuckyeahparamore!

Åååååååh, jag vill att den här dagen aldrig ska ta slut! Jag vill vara kvar i Frihamnen, jag vill se mer band, jag vill se Paramore om och om och om igen! Allt har varit så jävla bra idag. Trots regn och kyla (men så blev det sol och klarblå himmel när Paramore spelade) :D

Det var så underbart så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen just nu. Sitter här i min nya Paramore t-shirt och bara njuter. Banden jag har sett idag = Dead By April, Plan Three, Pendulum (som förövrigt var ett av de mest underhållande bandet jag nånsin sett), Kadawatha, The Sounds, 30 Seconds to Mars, Takida och så självklart, Paramore!! Och det har varit så härligt. Jag är alldeles full av lycka. Jag önskar att varje dag av mitt liv kunde vara så här. Bara glida omkring mellan olika scener, olika konserter och bara njuta av alla bra band.

Thank god for music säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0