jag älskar när det blev som ingen trodde det skulle bli

Som typ när Spanien förlorar mot Schweiz i fotbolls VM. Hahahaha. Det är så roligt. Speciellt att föllja massmedias reaktioner och alla experter. Förra veckan var typ halva Sveriges "experter" helt säkra på att Spanien skulle vinna hela VM... nu förlorade dem sin första match och folket tror att det är över nu. Nu är det Tyskland som bergsäkert vinner. Jaja.

Undrar just hur bra betalt man får för att vara "expert"? Jag skulle också kunna bli en till exempel. Eller rättare sagt, jag är redan en expert, det är bara ingen som har upptäckt mig eller valt att betala mig för mina åsikter ännu. Tråkigt men sant.

Men som sagt... jag älskar när det blev som ingen trodde det skulle bli, så kallade "skrällar". Dvs, alla trodde att Schweiz skulle bli en enkel match för Spanien och så går dem och förlorar. Hur roligt som helst in my opinion. I nästan varje match (som inte England eller Sverige spelar) så brukar jag heja på laget som är 'underdogs'... dvs dem som ingen riktigt tror kommer vinna.


Och det var allt vettigt jag hade att komma med idag. Imorgon jobbar jag 10-17, sedan är jag ledig i hela 11 dagar! Yessssssssss!



bild lånad från aftonbladet.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0