ändrade planer

Det hela slutade med att jag inte gick till gymmet. Istället blev det en promenad med mamma och Joline. Och nu sitter jag hemma och dem och laddar inför Elfsborgs matchen. Känns lite halvknas att gå på Elfsborgs match i Mars. Det kommer säkerligen vara svinkallt på ståplats och jag har varken vantar eller halsduk med mig. Yay me!

Ringde även till min frisör innan och bokade tid för klipp&färg. Den 1: april blev det!! Kan knappt bärga mig. Vill att det ska hända nuuuu! Men den 1:a April känns ju som ett lite sådär datum att klippa sig... man vill ju inte komma ut och se ut som ett skämt. ;) Man vet ju aldrig, Karin kanske färgar mitt hår gult och gör så att jag ser ut som en påskkyckling - april, april, min dumma sill liksom.

Det blir spännande i alla fall och jag hoppas att tiden går fort som bara den. Vill ha ny frisyr igår!



Dagen till ära :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0