asfaksjfsdklfj

Jag känner på mig att detta kommer bli ett oerhört bra konsert år! Inte nog med att jag har biljetter till Pink's konsert på Ullevi och funderar på att gå och se Green Day på samma arena så KOMMER LADY GAGA TILL SVERIGE DEN 7:E MAJ! Och det, mina damer och herrar, det är en konsert man fanemej inte får missa!

Jag slår vad om att biljetterna kommer sälja slut fort som fan och skulle inte alls bli förvånad om dem till och med fick lägga till en extra show i Globen bara för det är så stor efterfrågan! Det här är ju helt sjukt! Biljetterna släpps på Fredag (den 5:e mars) och ni kan hoppa upp och sätta er på att då kommer jag sitta beredd vid datorn för att boka bästa platserna i Globen!! Hell yeah!


7:e maj också! Det är ju inte ett dugg långt tills dess! Åhh, jag svämmer nästan över av lycka! Det spelar ingen roll att jag är oerhört trött på några av Gaga's låtar och att jag inte riktigt förstår mig på hennes extrema klädstil... kosta vad det kostas vill! Den här shown skall inte missas!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0