ett hårresande inlägg om hår?

Mitt hår blev som bekant inte särskilt blondt. Det är mer orange/brun-aktigt... typ. Men så kan det gå när inte hapsen är på. Så nu sitter jag här och försöker klura ut vad jag ska ta mig till. Något måste göras med håret. Det måste för det första klippas (det var ca 6 månader sen sist så det är rätt slitet) och jag måste obviously göra något åt färgen. Funderar på att låta Karin färga det och inte göra det själv den här gången. Hmm.

En gång i tiden var jag blond med brunt underhår (heter det så?) Det var i alla fall rätt snajsigt om jag inte minns helt felt. Har ingen bild på detta själv så jag kommer inte riktigt ihåg själv men jag vill minnas att det var snyggt och jag funderar starkt på detta igen. Vore kul om det hände något. En lite rockigare frisyr och coola färger. Det hade varit något, inte sant?

Tror bestämt att jag ringer och bokar tid så jag kan fixa detta så snart som möjligt!! ;) Till exempel på Fredag, då är jag ledig nästa gång... vad kan det kosta? Runt tusenlappen? Får väl öppna sparkontot. Haha. Något måste hända, så är det bara.



PS. nu ska jag till gymmet!!
PS2. idag visade vågen att jag gått ner 13kg :)
PS3. här kommer en bild på mitt nuvarande (väldigt slitna) hår



Kommentarer
Postat av: Ellen

Fin bild =)

2010-03-22 @ 20:38:09
URL: http://ellensundqvist.blogg.se/
Postat av: Helena

13 kg !!?? TRETTON KILO !!!!!

Snyggt jobbat Kimmers !!!!

2010-03-26 @ 22:11:55
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0