gaga är bokat!

Så där ja! Idag har jag bokat biljetter till Lady Gaga's konsert... satt självklart bänkad framför datorn kl 9 för att få så bra platser som möjligt! Och det blev hyfsat måste jag säga... hamnade ju i kö så klart... och ja, redan nu är biljetterna i princip slut. Var inne på ticnet.se precis nyss igen och det går inte ens att hitta två sittplatser ihop! Sjukt kul ska det bli i alla fall! Och bara två månader kvar! Längtar redan halvt ihjäl mig.

Har även varit på gymmet idag, i vanlig ordning, börjar verkligen närma mig 10 kilos strecket nu!! Ett halvt kilo kvar ungefär. Kul att det är något som går min väg i alla fall!

Nu ska jag iväg och umgås med mamma och Joline... och förhoppningsvis Robin som jag inte sett på... jag vet inte hur länge!! See you later, alligators!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0