dear mother earth,

dear mother earth,

det är MAJ. inte november. elfsborgs glänsande spel och 4-0 värmde lite grann men inte tillräckligt. tårna var isbitar (och då hade jag ändå vinterstövlar på). fingrarna var nästan helt bortdomnade ett tag. kallt som faaaan. är det de här som kallas vår? kändes som höst... eller hur mamma? ;) nog för att jag gillar regn lite grann men det kunde ju i alla fall regnat och varit lite varmt sammtidigt.

hursomhelst. nu får det banne mig ta och hända något! jag vill kunna gå på fotbollsmatch i t-shirt och tygskor som en normal människa. så, moder jord, fixa detta nu. ich bin tired of waiting, liksom.


sincerely, me.

Kommentarer
Postat av: Morsan

Ja, men det var ju riktigt höstrusk igår!!! ;) som sagt....

2010-05-13 @ 19:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0