tillåt mig flippa ur totalt

Måste få ha ett litet fangirl moment? Snälla? Har nu väntat i två år på ett nytt Panic! At The Disco album. Under dessa två år har jag hunnit se dem live två gånger, träffat dem en gång och sen har två medlemmar hunnit hoppa av bandet... startat ett nytt band, spelat in ett helt album och varit ute på turné i USA. De två kvarvarande medlemmarna i Panic har legat lågt det senaste året men nu jävlar... ny dyker den en bilden på dem i studion upp efter den andra och andra kändisar/deras poolare skriver om hur bra deras nya låtar är!

Jag menar... kolla här...


Pete Wentz, ex bassist i Fall Out Boy, och mannen som var med
och såg till att Panic fick skivkontrakt från första början:



Benji Madden, vetefan va han spelar, men han i Good Charlotte:






WEEEEHOOOooOooooOooo!


Så.


Jag ber om ursäkt.


Nu är jag klar.


Kommentarer
Postat av: Ellen

wiiiiehooooo!

2010-05-05 @ 20:39:56
URL: http://ellensundqvist.blogg.se/
Postat av: Maja

Wöööw, underbart!

2010-05-05 @ 21:01:24
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0