whatya want from me

Så gick den helgen också. Konstigt kanske... men under de senaste två veckorna eller så har det nästan kännts som att jag har ett liv. Det händer inte ofta att jag känner så och därför måste jag kompensera detta med en väldigt slö Måndag hemma. Försöker få lite ordning på min dator... sorterar lite bilder osv. Funderar på att rensa hela skiten (den går segare än en gnu i Småland) och det irriterar mig något så fruktansvärt (kims i-landsproblem?). Innan jag kan rensa allt måste jag så klart rädda alla mina bilder och min musik... och det är just det jag pysslar med nu. 

Mycket bilder att flytta, det vill jag lova... men som sagt, idag har jag inget liv så idag kan jag hålla på med sådana här random saker. Passar på att lyssna på lite go musik medans jag håller på.


Adam Lambert till exempel. Hans låt Whatya Want From Me spelas väldigt mycket på radio just nu och den har verkligen fastnat i min hjärna. Tycker det är en sån där utsökt pop/rock låt som sätter sig med en gång. Love it!

Kommentarer
Postat av: Mette

åååååh, Adam Lambert!<3 Mina favvo låtar är Aftermath & Fever,har du hört dem? Helt underbara! :3 Hela han är underbar ;]VÄLDIGT snygg också ;p

Vad hände med din snygga PATD design btw? :O

2010-05-21 @ 13:23:22
URL: http://heymeba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0