det är så roligt, jag måste skratta.

Varenda gång jag kollar ner på mina fötter och ser att mina tånaglar är chockrosa så börjar jag skratta. Det känns inte som att det är mina fötter. Aldrig har dem sett så feminina ut! Haha. Det är hur kul som helst, fast egentligen är det inte det, men jag tycker ju det fast...

Ja, just det... jag börjar bli lite trött nu. =P

Måste gå och lägga mig. Imorgon bär det av till Danmark!

WOHOO!

Vi ska ju åka tidigt så vi får väl se om jag lyckas klämma in något blogg inlägg innan dess. Annars så måste jag bara passa på att redan nu önska all lycka til Helena och Wille, some gifter sig idag (fredag)! Hoppas ni får det mest underbara dagen någonsin. Det är ni värda. =)


Sup och svälj, trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack så mycket Kimmers!!

Vi hade en helt underbart underbar dag!!

Allt var PERFEKT!!!

Me sooo happy:)

Bilder å sånt kommer senare. Vi e trötta idag och jag har så ont från olyckan...det blev ju inte bättre av att vara inklämd i en brudklänning i 11 timmar...hahaha

2008-08-09 @ 15:49:11
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0