Kom an då, småkryp! Jag är redo för er nu!

Jomenvisst... här sitter jag på mitt rum och käkar glass så här en Fredags kväll... med fönstret öppet! Helt öppet! Nu tänker ni säkert: vad har hänt? ... jo, det ska jag ta och tala om för er. Jag är inte längre rädd för att ha fönstret öppet, det spelar ta mig sjutton ingen roll vilka insekter som flyger in här nu...

Jag har nämligen införskaffat den genom tidernas mest genialiska uppfingen någonsin!!

En insektsdräpare!! Haha!

Den som vågar sig in här nu blir kokt, stekt, grillad, bränd... eller vad man nu kan bli av en sån där mockagäng. Har inte testat den än... det är nästan så man tror att alla flugjävlar och getinghelveten (som alltid håller till här inne annars) känner av att jag har skaffat ett vapen. Hmmm...

Men jag lovar att höra av mig när jag har testat den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0