att vara eller inte vara otrevlig?

Idag ... tja, vad ska man säga egentligen. Det har varit lite smått kaotiskt på jobbet men jag gillar ju det som sagt. Men jag hade ett par nya skor på mig idag, stövlar rättare sagt med en liten klack... så snacka om att jag hade ont i fötterna när jag kom hem. Men men... snygga är stövlarna i alla fall! Äntligen hittade jag några som passade. Om jag lyckas kan jag lägga upp en bild på dem om en stund.

Hade även en kund som gick till Annelie och klagade på att jag var jätte-otrevlig. Visst... jag kanske inte var en solstråle men vad fan gör man när det kommer en arg kärring, går före i kön, slänger upp skorna på disken och säger: "Nu är det för fan min tur, jag har väntat en kvart"

Normalt?
Skulle inte tro det va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0