kommer inte på en bra rubrik...

Igår hade vi en smärre kaotisk dag på jobbet. Jag jobbade endast i tre timmar men på den lilla tiden hann vi ringa efter vakten tre gånger... och så var det en gång vi inte hann ringa så det hade kunnat bli fyra. Två snattare, ett fyllo och en kvinna som blev av med sin väska. Och allt detta hände inom loppet av tre timmar. Vem släppte ut alla galningar igår? Crazy. Fyllot var iof ganska trevligt. Jag hjälpte honom att hitta ett par skor och när vi gick mot kassan så sjöng vi 'Vandraren' (ni vet, den med Nordman) tillsammans. Kände att jag fick en ny vän där.

Idag har jag bara varit allmänt trött. Inga freaks inne idag i alla fall. Förutom jag själv då förstås (i alla fall enligt Evis). Vet inte riktigt vad det var med mig idag. Viserligen var jag oförklarigt trött men jag var konstigare än vanligt också. Jag sa konstiga saker, dansade på stegar, snodde saker från kontoret (för att sedan, självklart, lägga tillbaka dem), lekte med eld osv. Hade verkligen ingen arbetslust och får väl passa på att be om ursäkt för att jag var ganska oduglig idag.

Inte lika kul att gå till jobbet längre. Don't get me wrong. Jag tycker om mina kollegor jättemycket, hade det inte varit för dem så hade jag nog letat efter ett annat jobb för länge sedan. Men jag trivs bra som fan med dem jag jobbar med, vi är ett bra gäng, jag känner mig trygg tillsammans med dem. Vi har skitkul tillsammans... men jag tror jag börjar tröttna en smula... på själva jobbet alltså. Samma sak. Dag ut och dag in. Hmmm...

...Kerstin... kanske är det dags att börja prata om våran "plan" på allvar? ;D

Kommentarer
Postat av: KERRE!!!!

Lätt!!!!

2009-06-18 @ 18:33:29
URL: http://kerstin.bjorkengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0