london i bilder.


Här är vi i Hyde Park... Vi bodde väldigt nära parken så det blev en och annan
promenad där. En favorit var att bara sitta och kolla på människor... och ekorrar.
Det kryllade verkligen av ekorrar!


Vi var ute på shoppingrunda i Torsdags, såg en folkmassa, stannade, väntade
och efter ett tag kom självaste David Beckham dit. Han skulle inviga sin nya
Armani Underwear kampanj (eller något sånt) och ja, han var oerhört snygg.
Nästan oförskämt snygg! Me likes!


På väg till Britney Spears konserten! Vi hade underbart väder alla fyra dagar!


Joline framför the O2 (arenan där vi kollade på Brittan)!


 
Abbey Road <3


Området där Abbey Road ligger är så fint... där skulle man gärna bo ;)


 
Poserar på London Zoo ;)


Här poserar vi med det mest udda lama djuret jag någonsin sett. Haha. Vi
gick omkring i över 8 timmar i Fredags... vid Abbey Road, London Zoo, London
Bridge och avslutade med en låång shoppingrunda på Oxford Street! Snacka
om att vi var heeeeelt slut i fötterna på kvällen! Men vi har (som vanligt) haft det
jättebra och jag längtar redan tills jag får åka tillbaka! <3

Kommentarer
Postat av: Morsan

Äntligen får jag se lite bilder!! =) Lika kul som vanligt men jag antar att det finns fler! Väntar....

2009-06-14 @ 16:16:38
Postat av: Petro och Jossan

Fina bilder:)

2009-06-14 @ 16:20:25
URL: http://petroochjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0