rastlös, uttråkad och en fet hare

Jag blir galen. Jag har absolut inget att göra, har suttit och läst en massa bloggar i brist på annat men nu håller jag som sagt på att bli alldeles tokig av att bara sitta här. Funderar på att gå ut och gå lite. Dags att utforska området jag bor i. Har ju faktiskt inte hunnit göra det så mycket... mer än det som finns på vägen till och från jobbet dvs.

Kanske letar jag upp den feta haren jag mötte igår när jag var på väg ner till stan?! Det hade ju varit en kul reuninon om man säger så. Jag skojar inte när jag säger att det var den fetaste/största haren jag någonsin sett. Den var enorm! Som om den hade svalt typ fem andra (normalstora) harar!



Kommentarer
Postat av: malinmikaela

Spana in på min blogg! :)

2009-03-07 @ 18:17:16
URL: http://malinmikaela.blogg.se/
Postat av: annie

hahaha hur mycket fick du för ditt sinne? :p



:D

2009-03-07 @ 23:55:19
URL: http://lillaannie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0