we are the champions

 

Haha, detta är ju snudd på sinnessjukt! Här går jag och entrar min allra första blogg tävling... och vad tror ni händer? Jag vinner. Hur kul som helst! Nu utökas min sko samling med ett par nya, jätteläckra Reebok's!! Oh happy day! Jag kan knappt bärja mig!

Valde dessa tre par som mina favoriter och ett par av de här kommer då att bli mitt pris! Spelar absolut ingen roll vilka det blir men hade det inte varit fräckt med ett par gyllene skor? Det här kunde verkligen inte ha kommit på ett mer passande tillfälle, jag har velat ha ett par häftiga reebok's jättelänge nu men jag har verkligen inte haft råd den senaste tiden.

YES! =D


Kommentarer
Postat av: Morsan

Woohooo! Vilket flyt!!! Fast det var ju fräckt ditt tävlingsbidrag....så klart! =)

2009-03-09 @ 10:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0