ååååhhhhhhhh

Svenska folket, ni upphör aldrig att förvåna mig. Hur i hela fridens namn kunde ni rösta mer på Anna Bergendahl än på Salem Al Fakir? Jag fattar inte. Jag menar... se på honom... bara se på honom... dessutom är det här en sån där låt som jag får en sån där känsla inom mig av. En känsla jag inte riktigt kan beskriva men det betyder att det är bra. Riktigt bra. Ahhh, så besviken! Hur mycket poäng fick Anna av den internationella juryn? Inte alls mycket. Det bådar ju gott. Hela Europa tar en pissepaus när hon börjar yla.

Haha, jag är inte lite bitter. ;) Men Salem har verkligen vunnit mitt hjärta! 





I was aiming for the sky
Ended up flat on the ground
But once again the sun is rising
Better keep on walking
Keep on walking


Kommentarer
Postat av: Helena

Självklart skulle Salem ha vunnit. Fattar inte att Anna vann. Skittråkig låt:(

2010-03-15 @ 19:54:07
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0