Underbaraste låten på länge!

Black Gold var förband till Panic at the Disco när dem spelade i Sverige i Februari... deras nya låt (där för övrigt sångaren i Panic, Brendon Urie, är med och sjunger) är hur bra som helst. Jag älskar den verkligen. Det är en sån där låt som bara får tiden att stanna om ni förstår vad jag menar! Sjuk känsla. Kan inte riktigt beskriva den.

Plans and Reveries heter den! Och det är min nya favorit! Älskar delen där Brendon är med och sjunger, inte bara för att det är Brendon som sjunger utan för det är så himla vackert. Åååh. Runt 2:50 kommer min favorit del. Lyssna efter den! =D Slutet är jäkligt vackert också. Ahhh, jag blir kär!



Definitivt dagens (till och med helgens... nej, HELA VECKANS) låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0