all eyes on me in the center of the ring just like a circus

Ibland känner jag att det är bättre att bara strunta i bloggen en liten stund istället för att tvinga sig själv att skriva bara för att man vet att det är folk som kollar in varje dag (det är inte många men va fan, några trogna läsare har jag allt)! Det blir ändå inte bra när man tvingar sig själv att skriva saker.

Så vad har jag gjort i helgen? Min lediga helg.

Jo, förutom att jag lyssnat sönder Britney's nya album så har jag väl egentligen inte gjort något speciellt. Var och kollade på Robins gymnastik uppvisning i Söndags, julpyntade i Fredags, spenderade ganska mycket tid hemma hos mamma och gänget. Bara satt och flummade med Joline osv. Bara tagit det jävligt lugnt helt enkelt och det är var så härligt!


Nu kommer bilderna jag lovade i Fredags... på min pyntade lägenhet:

  

Haha, det ser faktiskt inte alls lika mysigt ut som det egentligen är!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Jättemysigt blev det minsann! =)

2008-12-03 @ 16:58:41
Postat av: Cladden

Instämmer med "Wallis". Det ser urmysigt ut!

2008-12-03 @ 22:29:30
Postat av: Cladden

Jag håller med "Wallis". Det ser urmysigt ut!

2008-12-03 @ 22:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0