så var det problemet avklarat!

Jajamän! Snart var det dags för mig att flytta igen då.

Var och kollade på lägenheten idag tillsammans med några trogna vapendragare (mamma, joline och victoria) och min första tanke när jag kom in var "Shit va stort det är!" ... lägenheten jag bor i nu (som jag hyr i andra hand fram tills sista januari) är 46 kvm och den jag kollade på är 50! Men det kändes som den var dubbelt så stor kanske med tanke på att det är en 2:a istället för en 1:a?

Vad vet jag?

Alla rum ska renoveras, dvs tapeter skall bytas ut, och tro det eller ej men jag har redan varit på Måleriman och valt ut alla tapeter! =D Köket kommer att bli brunt med en cool fond vägg som är lite i brun/silver/beige... svårt att förklara men det var jättefint faktiskt! Hallen och vardagsrummet blir vitt men det lutar lite åt ett grå/silvrigt håll ändå. Och sovrummet blir grått och det var faktiskt lite silver i dem tapeterna också nu när jag tänker efter! Mycket silver, hehe!
 
Badrummet skulle inte göras om... förutom att toalett stolen skulle bytas ut... men det var jättefint ändå! Hel kaklat, lite ljusblått!


Det ska bli så kul att inreda det här så jag tror jag smäller av!
Vill att tiden ska gå snabbare nu!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jaa du, det finns nog nåt större som väntar på mig med.....eftersom han tydligen tyckte att jag sjöng för bra....hahahahaha

2008-12-08 @ 21:33:20
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Helena

Gud va kul! Grattis!

2008-12-08 @ 21:34:35
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0