grrrreat news!

Morgondagen har potential för till att bli mycket bra måste jag säga. Ska jobba 9-15... då jobbar jag med Helena och Cissi!! (kims bästa helena och cissi, måste tilläggas). Det ska bli kul som attans... kl. 15.15 ska jag träffa en tjej som heter Sandra och hon ska visa mig sin lägenhet!!!

Fattar ni?

Kimmers ska kolla på en lägenhet! Hon ska hyra ut den mellan September och December då hon ska åka och jobba uppe i Kiruna. Och det vore ju himla trevligt att känna på hur det är att ha en egen lägenhet. Lite läge nu tycker man ju. Ska bli väldigt spännande!

Kl 19 blir det Elfsborgs match på Arenan! Ska bli hur nice som helst. Nu måste dem verkligen vinna, vill inte ha någon Gefle match i repris. Vi kan ju inte låta Kalmar dra ifrån allt för mycket! Då blir jag ärligt talat ledsen. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Helena

Aaaa....hade jag fortsatt läsa hade jag ju sett att du skulle kolla på en egen lgh....;)

2008-07-23 @ 08:36:13
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0