vill ni veta något sjukt???!!

panic <3<3

Jag har vunnit en träff med Panic at the Disco!
Det finns alltså ingen chans att jag stannar hemma.
På Måndag åker jag till London. På Tisdag ska jag träffa
bandet som gör den vackraste musiken jag vet! Detta är
helt sjukt. Jag har aldrig vunnit något i hela mitt liv!!

Vann även 'early entry' vilket betyder att jag kommer vara
en av de 150 första som kommer in på arenan och är då
nästan garanterad en plats framme vid scenen (jag vet
ju inte hur stort det är där inne och så) men ändå!

Fy fan. Jag är så jävla glad!!


Kommentarer
Postat av: Mette

gud vilken tur du haaaaar! :D

Skulle ge nästan allt för att få träffa dom!! :D

2009-02-13 @ 22:14:59
URL: http://prettyoddgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0