dags för eurovision!

Snart dags för första semifinalen för Eurovision. Egentligen orkar jag inte kolla det känns så jävla utdraget nu när det är flera semifinaler och skit... det tar ju alltid sån tid. Men mamma och syrran tvingar mig att kolla med dem. Inte får man kolla på Desperate Housewives heller för det ska vi tydligen spela in. Jaja... hoppas det är några roliga bidrag med idag annars lär jag väl somna.

Dagen har varit helt okej annars. Det var Kims och Cissis bästa Tisdag om man säger så! =D Cissis brev till Timbaland börjar verkligen ta form nu... jag känner att vi har något stort på gång här. Melodifestivalen nästa!

Slog även rekord när jag cyklade till jobbet idag... det brukar ta en kvart men idag cyklade jag på 9 minuter! Hah! Jag stannade inte för nån. Livsfarligt egentligen... kunde slått ihjäl mig men så är det när man vill komma i tid... och anledningen till att jag var sen var för att jag var ensam hemma och det fanns inga nycklar som jag kunde låsa huset med. Jag ringde till mamma och Claes men inget svar. Ringde till mormor men hon hade ingen reserv nyckel... det slutade med att jag lämnade huset olåst!

Men som tur var stod allt kvar när mamma och dem kom hem =)

Nej! Nu ska jag dra mig neråt och kolla på Eurovision. Hoppas dem har förberett något gott att äta i alla fall, det är det minsta dem kan göra nu när dem tvingar mig att kolla med dem. Hehe.

Peace.


ps. får se om det blir en eurovision porr contest i år också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0