hovefestivalen.

Ahhh! Jag vill så jävla gärna dit! Skulle vilja vara där hela veckan men det är så dyrt så en dag får räcka... och då vill man ju självklart se Panic at the Disco. Avenged Sevenfold uppträder samma dag som Panic men tyvärr tror jag att dem uppträder samma tid (fast på en annan scen, så klart).... Men vem åker med? Jag sätter mig ju inte på tåg till Norge själv. =/

Jag har räknat ut att det inte är så farligt dyrt att åka buss till Oslo. Det kostar däremot lite mer att åka tåg från Oslo till Arendal. Men ärligt talat.... det är det värt! Jag är nästan beredd att betala tåg och bussbiljetter - bara någon åker med mig! =P

Desperat?

Kanske lite...

Men jag lovar att det kommer dröja jättelänge innan Panic at the Disco kommer till Europa/Norden igen. Fan.

Jag vill! Jag vill! Jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0