hjälper alvedon mot träningsvärk?

Som misstänkt så kom träningsvärken som ett brev på posten idag! Jag har ont i princip överallt. Axlar, armar, lår, rygg, rumpa... det kanske bevisar hur otränad jag är? Ajaj, ont har jag i alla fall och jag har precis hittat den perfekta platsen i soffan så jag inte känner något alls... och här tänker jag stanna hela dagen. Ligga här och äta godis och tycka synd om mig själv. Låter som en bra idé tycker jag.

Jag och Cissi hade supermysigt igår. Vi åt jättegoda pizzor, kollade på två söta filmer och åt en massa godis. Ändå har jag en massa godis kvar... men inte länge till om jag får bestämma själv!

Fast det finns inget bra på TV idag... oj, vilka stora problem jag har... =P jag får ta en funderare på hur jag ska lösa det här. Skulle ju kunna kolla på film men då måste jag ju resa på mig för att byta film i dvd:n!

Hjälper alvedon mot träningsvärk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0