på't igen!

Dags för match idag igen... och självfallet kommer jag att befinna mig på Borås Arena! Får lov att dyka upp lite senare eftersom jag slutar jobba tio minuter efter matchen har börjat men Elfsborg får helt enkelt klara sig utan mig en kvart eller så... roligast är att Hasche (även kallad Fanny) ska med på matchen!! Det var ju ett tag sedan ;D men bättre sent än aldrig om man säger så. Hon hänger med för att bringa tur i guldstriden ;)

...och det är bäst för henne att hon verkligen gör det också! Haha!

Längtar förresten till julafton! =D
hoppas det blir en vit jul i år... ;)

Nu måste jag göra mig iordning. Peace!

Kommentarer
Postat av: Cladden

Längtar oxå lite till jul... Du kan väl fråga mamma lite försiktigt om gudmor ev kan dyka upp ngr timmar....? ;o)

2008-10-29 @ 19:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0