Recension: Save the Last Dance 2





Spanade in den här filmen igår och måste dessvärre säga att det
inte var den bästa jag sett. Det var inte samma skådespelare som
i första filmen (det visste jag iof innan jag började kolla) men då tycker
man ju att dem kunde ändrat handlingen lite mer i alla fall. Tyckte den
var lite för lik ettan i handlingen. Blond tjej börjar på Juliard, hennes
mamma är död, hon blir kär i svart cool kille... ganska förutsägbar.

Den var inte jättedålig men inte överdrivet bra heller. Dem dansar
sjukt bra men det var väl typ det... för lik ettan för min smak!

Två K:n av fem! Inte mer, inte mindre.

Klart slut!



denna recension gjordes på allmän begäran av anna acka mopp =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0