Dagen idag har bestått av:

  • extrem mensvärk
  • fyra alvedon
  • 9,5 timmar på jobbet
  • mc donalds mat
  • en massa skojjande med Annelie, Evis och Vicke
  • ny skiva på jobbet (yess!! ny musik, finally)
  • ny favorit låt på jobbet (lolipop med lil' wayne)
  • en kiwi
  • oändligt massa vatten
  • stängde butiken med Evis och Bajsa ;D
  • en promenad hem och en promenad till jobbet

Jag har säkert glömmt bort en massa men men... det blir nog bra ändå ska vi se!
Och för tillfället sitter jag här och kollar på Top Model och äter Choklad! Jag gillar
erbjudandet de hade på Ica nu i helgen (kanske fortfarande har, vad vet jag?)

Två stora marabou choklad kakor för endast 20kr! INTE FY SKAM! =D

Har varit hyper de sista tre timmarna på jobbet (när alvedonen började verka)
Tjatade hål i huvudet på några kunder haha.

Så kan det gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0