extreme makeover!

Har ju även hunnit med en extreme makeover idag! Klippt mig har jag gjort, eller ja, inte själv.. jag var hos en frisör, så klart! Har inte haft så här kort hår sedan jag gick på lågstadiet; det når knappt till axlarna! Och så har jag faktiskt slått på stort och färgat håret också. Bort med min kära gul/orange färg (äntligen!!)... Nu ska ni få se 'the complete transformation':



Alla bilder är tagna idag! Det kanske inte syns men jag har faktiskt olika tröjor på varenda bild! Haha.

Kommentarer
Postat av: Morsan

Skitsnyggt!!!! Va fint det blev med nya färgen....Whooo hooo.... = )

2008-09-05 @ 18:08:32
Postat av: Helena

Shit va SNYGGT Kimmers !!!



Nä jag har inte haft tid att komma in ännu, men ska försöka komma in nån dag nästa vecka. Vill ju så himla gärna få jobba kvar med er! I love Skopunkten ;)

Förstår ju att Anneli har ganska många att välja bland när hon måste kalla in nån extra men det vore ju kanonkul att få komma in och jobba när det behövs:)

Hon har inte sagt nåt eller?

2008-09-05 @ 19:21:21
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Cladden

FASEN, va snyggt!! Jag får nog oxå färga på....

2008-09-05 @ 19:22:18
Postat av: Helena

Morning Kimmers!

2008-09-06 @ 09:38:56
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0