tråktråktråk.

Jag har tråkigt så jag snodde det här från nåns blogg, kommer inte ens ihåg vems och jag kollade in den för två sekunder sedan. Så kan det gå.


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Beror ju självklart på när jag börjar jobba men oftast blir det 07.30 - 08.00

Vilket är världens bästa band just nu?
Panic at the Disco, dum fråga ;)

Vem var den senaste som ringde dig?
Oj... jag har ju minne som en blåval men vänta, ska kolla mobilen.
Det var minsan min kära mor som hade ringt senast.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen typ. Jag gillar inte att kolla på samma film två gånger...

Äger du några popband t-shirts?
7-8 st

Har du en stationär dator eller en laptop
?
Stationär (Gullan heter hon)

Vilket är ditt favoritämne på gymnasiet?
Var menar du? Tog studenten för tre år sedan...
...och jag vet ärligt talat inte. Gymnasiet var skit för min del.
Engelska... kanske?

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Han får gärna ha en katt som heter Janne och en lön på
ca. 100 000 kr i veckan! ;)

Vilken är din favoritdrink?
Vet inte

Vilken är din favoritfrukt?
Melon

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej, haha, syns inte det?

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
22

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det är inte lätt när det är svårt

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Chokladmjölk... är lite anti-mjölk faktiskt

När flög du senast?
London i somras... 8 juli!

Kommentarer
Postat av: KERRE!!!!

ANTI-MJÖLK!!!!!! ??? haha JAG MED!!! WOOOHOOO!!! :P =D=D

2008-09-25 @ 08:25:29
URL: http://bjorkengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0