kärleksförklaring nummer 1

som sagt så känner jag mig lite nere. kanske inte visar det så mycket utåt. men jag gör det. allt känns jobbigt. men så kommer min lillasyster som en frisk fläkt och berättar för mig att hon kissat på sig av skratt. och helt plötsligt skrattar jag halvt ihjäl mig. därför måste jag nu skriva en kärleksförklaring... inte bara till henne utan även till min lillebror. jag har dem sötaste, finaste och roligaste syskonen i världen. blott att se dem räcker för att få mig att le (det där lät väldigt poetiskt, gjorde det inte?). känner mig ärligt talat så full av kärlek till dem att jag skulle kunna spricka!



Kommentarer
Postat av: joline

jag älskar dig, käre syster. :C <3

2009-08-11 @ 23:46:06
URL: http://jolinew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0