förvirrad, mer förvirrad, melodifestivalen.

Förresten, var det någon mer än jag som blev jävligt förvirrad av Melodifestivalens nya upplägg med dueller och va fan det nu var? Herregud, jag tycker nästan det är too much med fyra deltävlingar men nu ska dem lägga till en massa konstiga regler också. Men ärligt... det kändes ju otroligt onödigt med dem där duellerna! Det har dem säkert bara lagt till för att SVT vill ha mer pengar.

Jaja, jag lyssnade kanske inte så noga igår men jag är glad i alla fall att Alcazar gick vidare för allt annat var tråkigt och/eller dåligt!

Och varför klädbyte mellan varenda låt, Petra Medé? Det är nog inte hon som bestämt det iof men ändå, tyckte det kändes lite överambitiöst!


Nepp, nu ska jag bege mig till de sälla jaktmarkerna!

Kommentarer
Postat av: KERRE!!!

förlåt!! asgasgasgasgasgasgasgasgasgasgasgasgasgasgasgasgasgasgasgasgasgasgasgasgasgasg

2009-02-08 @ 16:08:53
URL: http://kerstin.bjorkengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0