ta fem, betala för en! great success!

Nu har jag gjort det igen!


Gått med i en sån där filmklubb alltså. Ni vet... ibland har dem såna där välkommst erbjudanden "Köp 5 filmer betala för 1" och det tyckte jag lät lite lockande! Så jag gick med och hittade genast fem filmer jag ville ha.

Sex Drive 
Semi Pro 
Patrik 1,5
Låt den rätte komma in
Jiddra inte med Zohan


Fall Out Boy är med i Sex Drive (vilket hade varit orsak nog att se den) men dessutom såg jag trailern på youtube igår och den verkar väldigt rolig! För ovanlighetens skull är det två svenska filmer med på min lista. Det händer inte ofta då jag inte brukar vara särskilt förtjust i dem. Men Patrik 1,5 är underbar och Låt den rätte komma in ska vara jättebra har jag hört av ryan ross.


Nu måste jag reda ut mitt hår.
Sedan bär det av till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Kul! Ställer mig i kö på Patrik 1,5! =)

2009-03-05 @ 14:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0