det snurrar. allt snurrar.

Yrseln idag höll på att göra mig galen. Vet inte riktigt vad det beror på heller. Men vissa stunder var det riktigt jobbigt. Ibland kändes det som att jag gungade även fast jag stod alldeles still. Blev lite illamående, nästan som att jag var sjösjuk fast på jobbet, utan varken sjö eller hav... eller något vatten alls för den delen. Det regnade viserligen ute men jag tror knappast att det berodde på det. Andra stunder kände jag mig tvungen att ta tag i något för det kändes nästan som att jag skulle ramla omkull för det snurrade så i huvudet på mig.

Vid slutet av dagen kändes det dock bättre. När allt folk försvann och det blev lugnt. När jag gick hem och fick frisk luft. Nu känns det ingenting heller.  Men jag funderar på om det har någonting med sömn att göra. Har varit ganska trött nu den senaste tiden. Sena kvällar och upp hyfsat tidigt ändå.

Därför ska jag bege mig till sängs redan nu. 22.36.

Så 'tidigt' har jag inte lagt mig sedan... haha. Jag vet inte när jag la mig vid det här tiden senast.



Kommentarer
Postat av: Liz

Jag haft precis samma sak. Fyfan vad jobbigt det är!

2009-05-23 @ 10:56:29
URL: http://dublinbaby.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0