ett år äldre men inte mycket klokare

Idag har det inte varit en bra dag i min värld. Har gråtit både en och två gånger. Blir så less ibland. Och jag vet inte varför. Jag hade missuppfattat en grej och det blev bara pannkaka i mitt huvud. Jag orkar inte ens förklara men vissa människor upphör aldrig att förvåna, blir så jävla less och besviken. Förstår inte hur människan tänker ibland.


Hade i alla fall en bra födelsedag. Nu är jag 23 år och två dagar. Inte fy skam. Fick en hel glöggservis (glöggparty, någon?), en strykbräda, lite pengar, prenumeration på Veckorevyn och såna goa grejer. Det tackar vi för.

Kommentarer
Postat av: Cladden

Hellre gråta och reagera på något än att låta det mala inuti... Så gråt på! "Om man inte gråter ibland så vet man ju inte när man är glad" var det en som sa en gång och det stämmer ju! Kram, Kimman!

2009-11-21 @ 09:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0