borås hockey vs. leksands if


Igår vart det hockey! Jag och Jessie begav oss till ishallen och tog våran "vanliga" plats längst fram i Leksands klacken. Det var inte lika mycket ös som vi är vana vid men det är ändå en go känsla att stå där bland alla Leksingar, höra alla härliga dialekter osv. Hejar ramsorna lär man sig väldigt fort sedan är det bara att stå där och sjunga med! Känner att detta var lite bra uppvärmning för fotbolls allsvenskan som börjar om cirka en månad.

Har även kommit på en ny plan... jag ska gifta mig med en hockey spelare! En bra hockey spelare som får kontrakt med något lag i NHL (jag skulle självklart föredra Los Angeles Kings) sen är han så jävla bra att han får äckligt hög lön och jag kan leva loppan som en Svensk Hollywood fru... så kan tv3 för göra ett TV program om mig och mina lyxvanor!

Det låter väl bra? Inte alls orimligt eller så...




PS. Leksand förlorade efter förlängning och straffar men lika glad för det är jag men gladast är nog BHC?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0