sjung om studentens lyckliga dar...

Imorgon tar min lilla, lilla (inte så lilla längre) bror studenten. Detta ska självklart firas med pompa och ståt. Jag och systra mi har gjort en lagom pinsam skylt med en stor bild på Robin iklädd leopard bikini och högklackade skor. Hahah. Kommer bli en succé! ;] Kanske inte hos Robin... med tanke på hur mycket vi vet att han hatar den bilden men jag är rätt säker på att alla andra kommer digga skylten. Om ni lovar att inte säga till Robin så kanske jag lägger upp en bild på den sedan.

Och med tanke på den något feminina skylten så har jag och Julle fixat ihop en manlig låda med en massa manliga saker som han ska få i studentpresent. Vi är inte så dumma som vi ser ut.


Och själv satsar jag på bara ben imorgon eller ja... jag kommer ha strumpbyxor för jag vill inte helt chocka världen men hur bleka mina ben egentligen är men ändå. Detta är ett framsteg. Tror inte jag varit utomhus med så bara ben sedan... jag vet inte ens. Ska bli intressant... kanske även blir en och en annan bild på hur snygga mina ben är i mina strumpbyxor ;]



Sova, sova, sova.
Säng, säng, säng!

Kommentarer
Postat av: Cladden

Vad det gäller dina ben så har du INGET att skämmas för! Du är supersnygg!

2010-06-11 @ 22:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0