ashlee simpson

image1

Har äntligen fixat Ashlee Simpsons nya album Bittersweet World. Och efter att ha lyssnat igenom det några gånger så tycker jag faktiskt att det är helt okej! Mycket roligare (på något sätt) än hennes två först album. Men jag behövde i alla fall lyssna på det ett antal gånger innan jag började digga det. Det var samma sak med första singeln 'Outta My Head' när jag hörde den första gången. Först vet man inte vad man ska tycka och nu älskar jag den! Min favorit låtar än så länge är 'Outta My Head', 'Ragdoll', 'Hot Stuff' och så självklart; nya singlen 'Little Miss Obsessive'! :) Timbaland har ju producerat flera av låtarna på skivan - en ganska interesant kombination, Ashlee Simpson och Timbaland, måste jag säga! Jaja, jag ska lyssna några mer gånger sen kanske jag kan sätta ett litet betyg på den också! =D

Men nu först ska jag kila i väg och kolla på Top Model! Det vill man ju inte missa!!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0