att blogga eller inte blogga.

Alla har blogg så jag kände att det var dags för mig att skaffa en också! Alltid trevligt att kunna skriva av sig lite någonstans och det här blir ju perfekt. Härligt och sommrigt väder ute idag... även fast det näst intill har stormat. Cyklade till jobbet idag på vägen dit gick det snabbt som attans för då hade jag medvind; jag susade upp för backarna som aldrig förut! På vägen hem gick det där emot... en aning slöare... motvind så in i h-vete! Det kändes som att cykla i uppförsbacke hela vägen. Men men... lite motion ska ju vara nyttigt, har jag hört!

Kollar Desperate Housewives nu! Eller ja, just för tillfället är det reklam, men ändå. Ett av de mest underhållande programmen nånsin måste jag säga! Jag lovar. Varje Tisdag sittar man bänkad och man blir aldrig besviken!

Jaja, nu ska jag fortsätta kolla.
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0